کیان اطلس کمپرسور، تامین کمپرسور تجهیزات و قطعات هوای فشرده در تهران

قطعات و لوازم جانبی کمپرسور هوا

کیان اطلس کمپرسور

زمان مطالعه 1 دقیقه

قطعات و لوازم جانبی کمپرسور هوا
قطعات و لوازم جانبی کمپرسور هوا چیست؟

کمپرسور هوا جهت فشرده سازی هوا به یک سری قطعات و لوازم جانبی نیاز دارد تا بتواند هوا را به صورت مطلوب فشرده سازی کند. قطعات جانبی کمپرسور هوا متناسب با نوع آن ثابت و متحرک می باشند و هر کدام وظایف خاصی را بر عهده دارند.

مشخصات فنی لوازم جانبی کمپرسور هوا

کمپرسور هوا، تجهیز و وسیله پرکاربردی است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. اهمیت وجود هر یک از این قطعات به قدری است که ایجاد مشکل در هر یک از آنها باعث بروز اختلال در روند کار کمپرسور هوا و حتی بوجود آمدن نتایج خطرناک بسیاری می شود. این قطعات استانداردها و قوانین طراحی خاصی دارند که باید به طور کامل رعایت شوند.

انواع قطعات کمپرسور هوا

لوازم جانبی کمپرسور شامل تجهیزات و قطعات مختلفی می شوند که از جمله آنها می توان به قطعاتی چون آنلودر، الکتروموتور، لوله های ارتباطی، پی ال سی، پرشر سوییچ، گیج فشار و غیره، اشاره نمود. علاوه بر این موارد لوازم جانبی دیگری هم هستند که وجود آنها در ساختار کمپرسور، ضرورت و اهمیت بالایی دارد. این قطعات عبارتند از:

میکروفیلتر کمپرسور هوا

در هوا ذرات گرد و غبار وجود دارد و ترکیب شدن آنها با رطوبت و روغن، حالت اسیدی بوجود می آورد. همچنین ورود این ذرات و روغن به درون کمپرسور باعث آسیب دیدن کمپرسور نیز می شود، به همین دلیل برای جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار و روغن به درون کمپرسور، از میکروفیلتر کمپرسور هوا استفاده می شود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.